Kompanija Trajal iz Kruševca očekuje da će početkom u juna potpisati ugovor sa italijanskim Fijatom o isporuci guma za automobil "punto", koji se proizvodi u kragujevačkoj Zastavi. Testovi u istraživačkom centru Fijata u Baloku potvrdili su da Trajalove gume zadovoljavaju tražene performanse na mokroj podlozi, a u Boru će biti obavljeno i testiranje guma na habanje. Nakon te provere će uslediti i konačno eksterno testiranje guma na kočenje na mokroj podlozi i habanje u jednom institutu u Kelnu. Završetak svih provera očekuje se do polovine maja, a do potpisivanja ugovora sa Fijatom moglo bi doći početkom juna. Trenutno se testira samo guma T-400 koja će se ugrađivati u "punto" koji se sklapa u Kragujevcu, što znači da će ugovorene količine iznositi 40.000 guma godišnje, ali će se kasnije ugovor proširiti i na druge modele. Trajal bi trebalo da Fijatovim fabrikama isporučuje i do milion guma godišnje.
Kompanija Trajal iz Kruševca očekuje da će početkom u juna potpisati ugovor sa italijanskim Fijatom o isporuci guma za automobil "punto", koji se proizvodi u kragujevačkoj Zastavi.
Kako je aganciji Beta rečeno u Trajalu, testovi u istraživačkom centru Fijata u Baloku potvrdili su da Trajalove gume zadovoljavaju tražene performanse na mokroj podlozi, a u Boru će biti obavljeno i testiranje guma na habanje.
Direktor prodaje Trajala Nebojša Đenadić rekao je da će nakon te provere uslediti i konačno eksterno testiranje guma na kočenje na mokroj podlozi i habanje u jednom institutu u Kelnu.
"Završetak svih provera očekuje se do polovine maja, a do potpisivanja ugovora sa Fijatom moglo bi doći početkom juna", kazao je Đenadić.
Prema njegovim rečima, trenutno se testira samo guma T-400 koja će se ugrađivati u "punto" koji se sklapa u Kragujevcu, što znači da će ugovorene količine iznositi 40.000 guma godišnje, ali da će se kasnije ugovor proširiti i na druge modele. Prema ranijim najavama, Trajal bi trebalo da Fijatovim fabrikama isporučuje i do milion guma godišnje.